Holdingul sud-african Steinhoff International, printre cei mai mari retaileri de mobilă și îmbrăcăminte din lume, a reluat procedurile de evaluare pentru divizia europeană de retail cu discount Pepco Group, prezentă cu o rețea de peste 300 de magazine în România.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Grupul a anunțat încă din 2019 că analizează vânzarea sau listarea diviziei, însă și-a amânat planurile în contextul actualei pandemii de coronavirus.
Conform informațiilor vehiculate anterior în presa internațională, printre investitorii interesați de preluarea Pepco se numără un consorțiu format din Advent International, Hellman & Friedman și Mid Europa Partners, proprietarul rețelei de sănătate Regina Maria.
CITEȘTE ȘI Retailerii online Boohoo și ASOS vor să cumpere mărcile rivalilor Debenhams și Arcadia, intrați în insolvență pe fondul restricțiilor din pandemieProcesul de evaluare a fost reluat acum, iar Steinhoff transmite că are în vedere “o serie de opțiuni strategice”.
Pepco Group (fosta Pepkor Europe) a intrat în portofoliul Steinhoff International în 2014. Divizia deține retailerii de îmbrăcăminte și decorațiuni cu discount Pepco, cu sediul în Polonia, Poundland și Dealz (Marea Britanie, Irlanda și Spania), având peste 35.000 de angajați și mai mult de 2.800 de magazine în 14 țări europene.
Sub brandul Pepco, grupul operează o rețea de 2.100 de magazine, din care peste 300 în România, a doua mare piață pentru retailer după Polonia (1.007 magazine).