Retailerul german Penny Market, operat de grupul REWE, schimbă programul magazinelor din România, fixându-l în intervalul 7-7.30-21.00, și introduce prioritate pentru persoanele în vârstă, în magazin și la casa de marcat, în intervalul orar 11:00 - 13:00, stabilit de Guvern pentru ieșirea din casă a acestora.
Retailerul deține pe piața locală 257 de magazine.
REWE România își propune până în 2025 extinderea rețelei cu 20-25 magazine anual pentru a ajunge la 400 de spații deschise și lucrări de modernizare și eficientizare a întregii rețele de magazine existente.
CITEȘTE ȘI Puterea de cumpărare a românilor a crescut. București, Cluj, Timiș și Ilfov - polii dezvoltării României, Brașov și Sibiu -”stelele” pe harta dezvoltării economicePenny Market, parte a grupului german REWE, a intrat pe piața din România în 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua este alcătuită din 242 de magazine la nivel național, toate în formatul Future Store, unde lucrează peste 4.500 de angajați.
REWE Group este unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, înființat în 1927. În 2018, REWE opera cu peste 360.000 de angajați și 15.700 de magazine în 22 de țări europene.