Retailerul Penny, parte a grupului german Rewe, va investi în acest an în România 100 de milioane de euro, în principal pentru deschiderea a cel puțin 25 de noi magazine, ca parte a unui plan de peste 1 miliard de euro, pentru 2021-2029, perioadă la finalul căreia rețeaua va ajunge la peste 600 de unități, de la 276 la finele anului trecut.
Compania a deschis anul trecut 20 de magazine și a avut afaceri de aproape 1 miliard de euro, cu o creștere în lei de 19%, cea mai mare dintre toate piețele pe care este prezent discounterul, acesta având activități și în Italia, Austria, Cehia și Ungaria, cu un total de aproape 1.600 de magazine.

3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
“România nu reprezintă doar o piață strategică și cu importanță deosebită pentru noi, ci a fost și liderul nostru în ceea ce privește creșterea de anul trecut“, a declarat Michael Jäger, membru al board-ului Rewe.
Anul trecut, Penny România a avut un avans al vânzărilor de 19%, la 4,73 miliarde de lei, și un profit net record pentru companie: 85 de milioane de lei.

“Sigur, ne-a ajutat și conjunctura, dar nu fost doar asta. În 2020 am început un nou ciclu strategic, pe o perioadă de șapte ani”, spune CEO-ul companiei, Daniel Gross.
Planul prevede investiții de peste 1 miliard de euro, pentru modernizarea magazinelor (proces care va fi finalizat anul viitor), extinderea rețelei la 620 de unități și deschiderea a trei noi centre logistice, dintre care unul în acest an, la Filiași.
Penny vrea, de asemenea, să crească ponderea produselor românești comercializate, la peste 60% în 2023.
Penny are la nivel național 5.300 de angajați și face parte din grupul german Rewe, al doilea mare retailer din Europa, cu vânzări de 75,3 miliare de euro anul trecut.