Parcul comercial Doraly, centru specializat în articole pentru casă și produse alimentare, se extinde cu încă un pavilion cu suprafață totală de 4.200 metri pătrați, în urma unei investiții de 3 milioane de euro, suprafața închiriabilă ajungând acum la 84.000 metri pătrați.
Pavilionul X3 este cel de-al treilea pavilion pe care Doraly îl construiește în ultimele 18 luni, mutarea făcând parte din strategia de repoziționare a parcului comercial către comerțul de tip cash&carry și retail.
Până în 2020, compania estimează investiții totale de aproximativ 12 milioane de euro, direcționate către extinderea suprafeței comerciale cu alți 12.000 metri pătrați, modernizarea pavilioanelor existente și dezvoltarea unor canale alternative de vânzare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Planul de extindere și modernizare a spațiilor urmează trendul crescător al numărului de vizitatori, de plus 10% în primele 9 luni ale anului curent, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior. În prezent, Doraly atrage tot mai mulți clienți persoane fizice, pe lângă traficul tradițional de en-gros”, a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.
Dezvoltat pe o suprafață de teren de 260.000 metri pătrați, pe ambele părți ale Sos. București-Urziceni, la km 12,5, în localitatea Afumați, jud. Ilfov, parcul comercial Doraly Expo Market va deține, după finalizarea X3, 31 de pavilioane moderne, cu o suprafață totală închiriabilă de peste 84.000 metri pătrați, având peste 850 de spații comerciale. În prezent, acesta găzduiește 550 de producători, importatori și distribuitori, care comercializează într-o gama variată produse alimentare și non-alimentare (instalații electrice, instalații și obiecte sanitare, electronice și electrocasnice, detergenți și cosmetice, articole de menaj, articole pentru casă, îngrijire personală, jucării, birotică și papetărie), oferind în total peste 550.000 de articole.
Cifra de afaceri a firmelor care își desfășoară activitatea în parcul comercial a fost de peste 700 de milioane de euro în 2016.