Au apărut vești bune pentru americanii care s-au îngrășat în timpul pandemiei de COVID-19: blugii strâmți nu mai sunt la modă, relatează DPA.
Chip Bergh, CEO-ul companiei Levi Strauss, a declarat că persoanele care cumpără jeanși în această perioadă au renunțat la acel stil de pantalon strâmt pe picior, inspirat de curentul "hipster", care a dominat moda în ultimul deceniu, scrie Agerpres.
"Ciclurile (de modă, n.r.) vin și pleacă. Cred că pandemia a jucat cu siguranță un rol pentru a-i face pe cumpărători să caute un model de pantalon din denim care să fie mai confortabil, mai relaxant", a declarat Chip Bergh pentru CNBC.
CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025Potrivit declarațiilor sale, vânzările producătorului de jeans Levi Strauss Co au fost stimulate anul trecut de un nou model, care este mai larg în partea de jos a piciorului, și de un al doilea model, care este mai lejer de purtat întrucât are o talie mai înaltă.
"Ultimul ciclu din moda blugilor a fost stimulat de modelele strâmte pe picior. Acel ciclu a durat aproximativ 10 ani", a precizat Chip Bergh pentru CNBC.
CITEȘTE ȘI EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la BucureștiEl mai spune că deși modelul strâmt nu va dispărea dintr-o dată, există în prezent "o cerere foarte puternică" de jeans cu un design mai relaxat și mai lejer pentru toate categoriile de clienți, atât pentru bărbați, cât și pentru femei.
CITEȘTE ȘI Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I)Potrivit CNBC, vânzările companiei Levi Strauss au scăzut în primul trimestru al anului 2021, însă CEO-ul companiei consideră că impactul generat de actuala pandemie determină o scădere generală a vânzărilor din sectorul cu amănuntul. Cu toate acestea, valoarea acțiunilor Levi Strauss a crescut cu 25% la nivelul întregului an 2020, iar celebrul producător de jeans se așteaptă ca vânzările sale să revină în ultimul trimestru din 2021 la nivelul celor din 2019.