Creștere de până la 100% la produsele pentru casă și grădină. Grătarele și uneltele de grădinărit, în topul achizițiilor

Creștere de până la 100% la produsele pentru casă și grădină. Grătarele și uneltele de grădinărit, în topul achizițiilor
scris 13 apr 2021

Pandemia de COVID-19 a schimbat fundamental modul în care percepem viața la oraș. Românii își regândesc opțiunile de trai, în lumina restricțiilor generate de situația medicală curentă, și reevaluează importanța caselor la curte, cu spații verzi, dar și cu zone dedicate de birou pentru lucrul remote și școala online.

În ultimul an, categoriile de produse pentru casă și grădină au înregistrat printre cele mai mari creșteri în comerțul online și trendul se va menține, pe măsură ce o minoritate în creștere face pasul spre viața la curte sau în spații de locuit mai mari.

Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025 CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025
Urmărește-ne și pe Google News

Față de 2020, în prezent, categoria Casă, Decorațiuni și Bricolaj listată în evoMAG a înregistrat o creștere de până la 100%. Cele mai cumpărate produse au fost grătarele de grădină, topul fiind completat, în ordine, de uneltele de grădinărit, de compresoare și pompe, de sistemele de încălzire pentru terase, de unelte și scule generale și de aparate de sudură și invertoare profesionale.

„Cererea mare contextuală, generată de pandemie, a fost susținută de diversificarea gamei de produse în categorie, dar și de asigurarea unui stoc continuu pentru cele mai vândute modele de pe evoMAG. Cu volume mai mari de vânzări, magazinele au putut oferi prețuri mult mai competitive, fapt care a contribuit suplimentar la decizia de achiziție a clienților.

EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la București CITEȘTE ȘI EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la București

De asemenea, adoptarea comerțului online și de către categoriile de clienți tradițional offline a generat o creștere a numărului de comenzi în zone unde nu se află magazine de bricolaj – în orașele mai mici, în comune și sate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, estimând o creștere de 50% pentru această categorie de produse în 2021.

Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I) CITEȘTE ȘI Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I)

Odată cu încălzirea vremii, interesul clienților se va îndrepta înspre produse care să le ofere confort și să înfrumusețeze spațiile verzi amenajate la curte sau pe terasele apartamentelor la bloc. Astfel, urmărind căutările clienților, evoMAG se așteaptă ca cele mai vândute produse în următoarele luni să fie scaunele (de exterior, dar și de birou), șezlonguri, canapele și fotolii de grădină, umbrele, pavilioane, balansoare și hamace, coșuri de picnic etc.

viewscnt
Afla mai multe despre
unelte de grădinărit