Pandemia a dus venituri în creștere pentru elefant.ro. Pentru prima dată în istorie, EBITDA pozitiv în S1

Pandemia a dus venituri în creștere pentru elefant.ro. Pentru prima dată în istorie, EBITDA pozitiv în S1
scris 13 iul 2020

Retailerul elefant.ro a înregistrat în primele 6 luni ale anului venituri totale din vânzări în valoare de 21,2 milioane euro, în creștere cu 62% față de perioada similară a anului trecut, când același indicator se ridica la 13,1 milioane euro. Totodată, pentru prima dată în istorie, compania a înregistrat EBITDA pozitiv în intervalul ianuarie-iunie. Comparativ, în primul semestru din 2019, rezultatul operațional a fost de - 1,2 milioane euro.

“Unul dintre cele mai importante obiective cu care am pornit la drum în 2020 a fost atins, ceea ce ne bucură, cu atât mai mult cu cât, în această perioadă aniversăm și 10 ani de la lansarea elefant.ro. Chiar dacă, în privința comerțului online, ultimele 3-4 luni au însemnat o schimbare majoră a pieței care poate s-ar fi întâmplat în câțiva ani, trebuie să privim cu precauție următoarele 6-12 luni în contextul crizei sanitare și economice globale, să investim înțelept și să consolidăm ceea ce am obținut până acum”, Sergiu Chircă, CEO elefant.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Lumea bea mai puțină cafea într-o perioadă în care angajații din birouri stau acasă CITEȘTE ȘI Lumea bea mai puțină cafea într-o perioadă în care angajații din birouri stau acasă
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Pentru întregul exercițiu financiar, compania prognozează venituri totale de 45 milioane euro și menținerea pe profit operațional.

“Istoric vorbind, primul semestru contează cu 40% la veniturile anuale. Dar, acest an poate fi diferit având în vedere creșterea întregului comerț online în ultimele luni. Tendința s-ar putea inversa în al doilea semestru”, a mai spus Sergiu Chircă.

Primul semestru a însemnat pentru elefant.ro și o dublare a numărului de clienți noi în fiecare lună, față de lunile similare din 2019. 

Plata cu cardul în primele 6 luni a crescut la peste 50% față de o medie de 15% în 2019, iar numărul total de clienți a depășit două milioane.

elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, oferind celor peste 2.000.000 de clienți o gamă extinsă de produse cu livrare prin curier, în punctele de livrare proprii din București și din țară, precum și prin partenerii strategici la nivel național.

Fondat în 2010, Elefant s-a extins și în afara țării deschizând o filiala la Chișinău, în Republica Moldova - magazinul online local elefant.md.

viewscnt
Afla mai multe despre
elefant.ro
venituri