OMV Petrom și Auchan Retail România au anunțat marți că vor investi peste 50 de milioane de euro în total pentru modernizarea celor 400 de stații de alimentare Petrom, iar magazinele de proximitate MyAuchan vor înlocui spațiile comerciale existente din stațiile Petrom, punând la dispoziția clienților o ofertă de peste 2.500 de produse.
”OMV Petrom, cea mai mare companie integrată de energie din Europa de Sud-Est, a inaugurat prima stație modernizată de carburanți din rețeaua Petrom în cadrul unui amplu program de modernizare a întregii rețele. Aceasta include culoar rapid de alimentare cu posibilitate de plată cu cardul la pompă. OMV Petrom și Auchan Retail România, subsidiara din România a Auchan Retail, unul dintre cele mai mari grupuri mondiale de comerț alimentar, au început integrarea magazinelor de proximitate MyAuchan în stațiile de alimentare Petrom. Cele două companii vor investi peste 50 de milioane de euro pentru modernizarea celor circa 400 de stații de alimentare Petrom”, a anunțat Petrom, preluată de news.ro.
În perioada 2021 – 2024, aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom amplasate în zone rurale și urbane ale țării vor fi reamenajate atât la interior, cât și la exterior.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În vară, OMV Petrom și Auchan Retail România au anunțat extinderea parteneriatul pentru deschiderea de magazine de proximitate MyAuchan în stațiile de distribuție Petrom. Acest parteneriat presupune deschiderea a 400 de magazine MyAuchan în toată rețeaua Petrom, din peste 250 de localități, în următorii cinci ani.
Anunțul era că stațiile Petrom vor intra într-un amplu proces de modernizare care, pe lângă amenajarea de magazine MyAuchan, include înlocuirea elementelor de identitate vizuală, precum și lucrări exterioare în zona pompelor și în cea a serviciilor adiacente (spălătoria de mașini, alimentarea cu GPL).
La finalul lui 2019, OMV Petrom și Auchan Retail România aveau deschise 17 magazine de proximitate MyAuchan în stațiile de distribuție marca Petrom.