Evitarea micii evaziuni fiscale prin modficarea unei Ordonanțe - acesta e unul dintre obiectivele Asociației companiilor de distribuție de bunuri din România. Ovidiu Gheorghe, președintele asociației, afirmă că o parte a evaziunii fiscale rezultă din faptul că proprietarii unor magazine mici cumpără din magazinele cash and carry ca persoane fizice și introduc apoi marfa în magazine. Definirea corectă a magazinelor cash and carry ar rezolva, în opinia sa, această problemă.
Asociația de distribuție de bunuri din România are în desfășurare un proiect prin care își propune să modifice legislația care permite deschiderea de spații comerciale mai mari de 400 de metri pătrați în mijlocul orașelor. Ovidiu Gheorghe, președintele asociației, susține că actualele magazine mai mari de 400 de metri pătrați duc la îngreunarea traficului și la închiderea afacerilor mici din proximitate.
Prin acest Proiect se propune autorităților publice naționale acceptarea unor măsuri legislative care să conducă la recâștigarea independenței economice a României raportat la producția și comerțul cu produse agroalimentare românești în contextul:
- Expansiunii necontrolate a marilor rețele de super magazine,
- Închiderii micilor magazine de proximitate și a celor specializate,
- Dependenței producătorilor români de produse alimentare de marile rețele comerciale,
- Lipsei accesului la fonduri europene pentru distribuția tradițională de bunuri,
- Lipsei forței de muncă în sectoarele producției și comerțului de bunuri agroalimentare,
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020
www.acdbr.ro
Competența face diferența! Proiect selectat în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă cofinanțat de Uniunea Europeană, din Fondul Social European.