Retailerul german Penny Market, operat de grupul REWE, vrea să ajungă la 600 de magazine deschise în România, până în 2029, este noul plan anunțat.
În urmă cu două săptămâni, compania anunța că planul de expansiune pentru următoarea perioadă vizează deschiderea a 20-25 de magazine anual, astfel încât, în 2025, rețeaua să ajungă la 400 de spații deschise.
Pentru acest an sunt planificate 75 de remodelări și între 20 și 25 de magazine noi.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, în următorii șase ani, se ridică la peste 2 miliarde de lei.
În prezent, rețeaua Penny Market în România include 261 de magazine la nivel național și circa 4.800 de angajați.
Retailerul a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de 3,96 miliarde lei, în creștere cu 15% față de anul fiscal precedent.
CITEȘTE ȘI Surpriză: Primul jucător mare din retailul românesc care face un pas înapoi în pandemie. Steilmann și-a cerut insolvențaPenny Market a intrat pe piața din România din anul 2005.