Nestle România continuă să dețină prima sau a doua poziție în toate categoriile în care compania este prezentă pe piața autohtonă, cu 33% cafea solubilă, cafea capsule și băuturi, 61% hrană pentru copii, 40% produse culinare, 48% cereale, 18% dulciuri și 14% hrană pentru animale de companie.
Cele mai mari ponderi în cifra de afaceri sunt deținute de cafea, hrană pentru copii, cereale pentru micul dejun și produse culinare.
La nivel global, compania Nestlé a raportat o creștere organică de 2,4%. Vânzările totale au crescut cu 0,4% atingând 89,8 miliarde franci elvețieni.
8 noiembrie - Maraton Black Friday
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pentru 2018 compania estimează creșterea organică a vânzărilor între 2% și 4%.
Nestlé a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având aproximativ 900 de angajați în București și în Timișoara, unde se află fabrica Nestlé.