Narcis Horhoianu, Director de Marketing, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România, responsabil al departamentelor de Marketing, Customer Care, Research, PR și Pricing, și-a extins domeniul de activitate, preluând aria de e-commerce, anterior aflată în subordinea Gabrielei Stănică, Director IT, Digital & Data Officer.
Gabriela Stănică își continuă evoluția în echipa Carrefour România în calitate de Director IT, Digital & Data Officer, urmând să preia un nou proiect, în curs de dezvoltare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cu o experiență de peste 25 de ani în Brand, Marketing și Category Management, Narcis Horhoianu s-a alăturat Carrefour România în 2019 în calitate de Chief Marketing Officer, responsabil de toate activitățile de marketing ale Carrefour, coordonând comunicarea de brand și marketing, programul de loialitate Act for Good, comunicarea in-store, customer operations și customer experience, strategia de preț și implementarea acesteia în toate formatele.
Înainte de a veni la Carrefour, Narcis Horhoianu a ocupat diverse poziții cheie în companii precum P&G Balkans, unde a fost Director de Marketing; Vodafone România, unde a fost Director Consumers Postpaid Unit, sau Heineken România, în calitate de Director de Marketing și Membru al Consiliului de Administrație.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 430 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat pentru peste 17.000 de angajați.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.