Moșia Corbeanca, restaurant din comuna Corbeanca de lângă București, lansează brandul Fezandate de Moșie și anunță intrarea pe piața de retail din România.
"Pentru noi, povestea Fezandatelor de Moșie este strâns legată de povestea Moșiei Corbeanca. Am deschis Moșia în 2017, cu gândul de a avea un spațiu lângă București unde lumea se adună pentru mâncare adevărată, oameni faini, natură și povești frumoase. Din păcate, când pandemia a lovit HoReCa din plin, iar Moșia a fost mai mult închisă, a trebuit să ne reorientam”, spune Bogdan Doltu, co-fondator și co-owner Moșia Corbeanca.
Investiția s-a ridicat la 40.000 de euro, a mai spus Bogdan Doltu, potrivit start-up.ro
Sub brandul Fezandate de Moșie vor fi comercializate 5 tipuri de produse.
Atât Moșia Corbeanca, cât și Fezandate de Moșie, sunt proiecte create de Bogdan Doltu și Călin Cîndea, fondatori și owneri. Bogdan și-a început cariera lucrând în BTL, în organizarea de evenimente. Ulterior, a apucat-o pe calea antreprenoriatului și a devenit co-fondator Impact Hub, unul dintre primele spații de coworking din România. Pasiunea lui pentru gastronomie și antreprenoriat a culminat cu lansarea Moșiei Corbeanca și Maidan Events, divizia de catering, și organizare de festivaluri și conferințe, printre care se numără BurgerFest, Bucharest Craft Beer Festival, Whisky Fest, TEDx Eroilor Cluj-Napoca. Călin a lucrat timp de zece ani în corporații, în zona de marketing, research și product management. Între timp, a călătorit prin toată lumea, descoperind comunitățile autohtone și gastronomia locală. Cei doi s-au cunoscut atunci când companiile la care lucrau au colaborat pentru organizarea unor evenimente.