Rețeaua de magazine în franciză, LaDoiPași, dezvoltată de retailerul Metro Cash & Carry, continuă extinderea la nivel național pe fondul creșterii valorice a comerțului tradițional în România.
Retailerul estimează că în următorii patru ani își va dubla numărul de magazine de proximitate care se dezvoltă sub umbrela francizei LaDoiPași.
Franciza LaDoiPași este răspândită pe întreg teritorul țării, cu 40% din magazinele poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest. Până în prezent, sub umbrela rețelei LaDoiPași au fost deschise peste 860 de magazine, iar retailerul urmărește expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban, cât și rural.
Conform țintei anunțate acum, numărul de magazine ar urma astfel să ajungă la 1.720 într-un interval de 4 ani. Aceasta în condițiile în care, în toamna anului 2017, planul era să ajungă la 2.000 de magazine până în anul 2020.
Metro arată că dezvoltarea rețelei este susținută, în ansamblu, de avansul comerțului tradițional care acum reprezintă 42% din piața bunurilor de larg consum, conform statisticilor Nielsen, de creșterea puterii de cumpărare, dar și de investiții.
LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 860 de magazine la nivel național, în prezent.