Irinel Popescu, director de retail, va deveni noul Director de Franciză al Metro, din luna octombrie. Prin nou înființata funcție, el consolidează Consiliul de Administrație al METRO România sub coordonarea directă a Directorului General, Adrian Ariciu.
Planurile din e-commerce-ul românesc, noile reguli pregătite de autorități în domeniu și cum pot fi atrași mai mulți clienți sunt doar o parte dintre temele care vor fi prezentate la Videoconferința Profit E-commerce, organizată cu sprijinul Philip Morris România, Altex, ING și Telekom România și programată pentru 30 septembrie.
Videoconferința va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV, detalii fiind disponibile AICI
În noul său rol, Irinel Popescu va avea misiunea creșterii durabile a rețelei de franciză și a afacerilor clienților revânzători.
Irinel Popescu și-a început cariera în 2001 în Metro România – magazinul Craiova, iar în perioada 2006 – 2011 a continuat în Metro Group, ca Director Magazin la real,- Hypermarket România. Din 2011, Irinel Popescu a urmat o carieră internațională la Tesco Ungaria, unde a ocupat poziția de Director Regional, coordonând cu succes diverse formate de magazine: hyper, super și proximitate. În 2016 s-a alăturat din nou echipei Metro România, implicându-se în dezvoltarea conceptului de franciză La Doi Pași, care depășește azi 1.600 de magazine la nivel național.
Rețeaua Metro Cash & Carry din România include 32 de magazine în 24 de orașe.