METRO România are un nou CEO

METRO România are un nou CEO
scris 5 aug 2024

METRO România anunță numirea lui Karan Khurana în funcția de CEO al companiei.

Cu o experiență de peste 25 de ani în comerțul internațional, Karan Khurana îi succede lui Adrian Ariciu, promovat ca Executive Vice-President pentru Europa de Est METRO AG, după patru ani petrecuți în fruntea METRO România.

Urmărește-ne și pe Google News
CONFIRMARE FOTO Cel mai mare retailer alimentar de proximitate din Polonia a ieșit în afara Bucureștiului. Recrutări cu salarii atractive CITEȘTE ȘI CONFIRMARE FOTO Cel mai mare retailer alimentar de proximitate din Polonia a ieșit în afara Bucureștiului. Recrutări cu salarii atractive

Karan Khurana s-a alăturat grupului METRO în februarie 2019, ocupând inițial postul de Vicepreședinte Value Creation METRO Japonia, devenind în iunie 2019 Director Operațional METRO Japonia,

În ianuarie 2022, Karan Khurana a preluat cârma inițiativelor strategice de transformare la nivelul grupului METRO AG, din poziția de  Vicepreședinte Value Creation Lead Growth Transformation, iar un an mai târziu a fost numit Director Vânzări și Operațional al METRO Turcia.

Karan Khurana este licențiat în Administrarea Afacerilor – Finanțe la Eller College of Management, Universitatea Arizona și deține un Master’s Degree în Management la The London School of Economics and Political Science (LSE), un altul în Sisteme Informatice la W.P. Carey School of Business a Universității Arizona, precum și un MBA la Universitatea Cornell.

FOTO Auchan oferă francezilor produse emblematice românești în magazinul La Defense din Paris CITEȘTE ȘI FOTO Auchan oferă francezilor produse emblematice românești în magazinul La Defense din Paris

METRO are aproximativ 17 milioane de clienți la nivel global. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 89.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2022/23, METRO a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro.

Metro România a înregistrat în 2023 afaceri de 10,5 miliarde lei de la 9,3 miliarde lei în 2022, și un profit net de 41 milioane lei, de la 38 milioane lei, în anul precedent.

Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din București.

În prezent,  rețeaua Metro Cash & Carry România numără 30 de centre de distribuție inclusiv 5 magazine Metro Punct, cu o suprafață totală de vânzare de aproximativ 190.000 de metri pătrați. La nivel național, magazinele sunt distribuite astfel: în București - 5 centre, în Brașov, Constanța, și Timișoara câte 2 centre, un centru în fiecare din următoarele orașe: Pitești, Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda.

viewscnt
Afla mai multe despre
metro românia
karan khurana