Retailerul de accesorii de fashion si bijuterii Meli Melo intră pe piața decorațiunilor interioare și obiectelor pentru casă, prin preluarea rețelei de magazine Bonsai, pe care o va extinde și o rebrandui în MELI MELO deco.
”SC Meli Melo Fashion SRL, detinatoarea brandului Meli Melo – Paris, a preluat lanțul de magazine Bonsai, deținut de S.C. ASD Groupe Deco S.R.L. Unul dintre obiectivele companiei pentru brandul „Meli Melo deco” este extinderea lanțului de magazine, de la 4, câte sunt în prezent, la 20, pana în 2020”, a anunțat compania.
Brandul Bonsai este prezent cu magazine în Bucuresti în Park Lake, Cora Pantelimon, Auchan Titan si Centrul Comercial Orhideea, care vor intra într-un proces de rebranding până la finalul anului in curs.
Meli Melo – Paris, înființată de antreprenorii francezi Hubert Larmaraud și Stephane Dumas, a deschis primul magazin destinat bijuteriilor și accesoriilor pentru femei, în anul 1998 în București. Retailerul este controlat printr-o entitate înregistrată în Cipru - Frumentum Limited.
De altfel, potrivit datelor Termene.ro, Stephane Dumas este asociat al ASD Groupe Deco, alături de Florin Chiriac.
În prezent, Meli Melo deține un total de 40 de magazine, dintre care 1 magazin în Chișinau, două magazine în Sofia și restul în România.
Lanțul de magazine comercializează cercei, coliere, brățări, eșarfe, curele, ochelari de soare, ceasuri, genți, accesorii pentru sezonul estival (costume de baie, pareo sau evantaie), cele mai variate modele de accesorii de păr, dar și încălțăminte și piese vestimentare.