Rețeaua de magazine Mega Image și retailerul online eMAG anunță că, începând cu 30 iulie 2021, vor înceta de comun acord parteneriatul început în urmă cu 8 ani, urmând ca fiecare să își concentreze eforturile pentru dezvoltarea proiectelor proprii în e-commerce, care a avut o accelerare puternică în ultimul an.
Profit.ro a anunțat recent că eMAG pregătește un mega-proiect în retail, un "Mega Image online".
Astfel, în ultimul an, Mega Image a investit puternic pentru a susține întreaga activitate din platforma proprie online ca parte a strategiei companiei de accelerare a dezvoltării pe partea de e-commerce.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Concentrarea pe platforma proprie online a fost întotdeauna în centrul strategiei noastre pe termen lung. În ultimul an, am accelerat dezvoltarea noastră în zona de ecommerce, am investit într-un depozit propriu dedicat, am lansat aplicația de mobil cu serviciul de livrare rapidă în două ore și ne-am extins în orașele mari din țară. Suntem într-un moment în care platforma proprie este foarte bine construită și vom merge mai departe într-o nouă etapă de consolidare”, spune Mircea Moga, CEO Mega Image.
„Într-o perioadă în care evoluția ecommerce înregistrează un ritm accelerat de creștere, fiecare dintre noi a identificat noi oportunități de dezvoltare. Astfel, eMAG va continua să susțină comerțul online pe plan local prin noi servicii care să îi ajute pe clienți să economisească timp și bani si pe antreprenori să își dezvolte business-ul online. Dorim să le mulțumim și colegilor de la Mega Image pentru buna colaborare pe care am avut-o timp de aproape opt ani și să le urăm succes în proiectele viitoare”, a declarat și Tudor Manea, CEO eMAG.
Altex a părăsit platforma eMag în 2019
După o prezență de mai bine de un an și jumătate pe Marketplace, ALTEX a decis în vara anului 2019 să părăsească platforma, motivul acestei decizii fiind creșterea semnificativă a comisioanelor practicate de eMag, aspect ce ar conduce la imposibilitatea ALTEX de a-și ține promisiunea către clienți, respectiv, aceea de a oferi cel mai mic preț din România la toate produsele. În replică, eMag a susținut că a început să crească, încă din luna aprilie 2019, comisioanele, renegociind contractele cu partenerii de afaceri, dar nu s-a putut ajunge la niciun acord cu Altex.