McDonald’s renunță la chatbot-ul pentru comenzile drive-thru

McDonald’s renunță la chatbot-ul pentru comenzile drive-thru
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 18 iun 2024

Lanțul de restaurante fast food McDonald’s anunță că renunță, cel puțin deocamdată, să mai folosească AI-ul pentru a încerca să optimizeze comenzile date prin drive-thru.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar
30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie

Compania avea, în acest sens, un parteneriat cu IBM care a început în 2021 și care era implementat pentru a fi testat. Ideea era ca chatbot-ul să răspundă și să confirme rapid comenzile date verbal de clienți.

Nu este clar dacă, prin această decizie, se renunță la parteneriatul cu IBM, însă, este cert că tehnologia este eliminată din cele peste 100 de restaurante în care a fost implementată.

CEO-ul OpenAI spune că compania ar putea deveni o corporație cu scop profit, potrivit The Information CITEȘTE ȘI CEO-ul OpenAI spune că compania ar putea deveni o corporație cu scop profit, potrivit The Information

Deși nu oferă o explicație pentru decizia de renunțare la chatbot-ul furnizat de IBM, din numeroasele rapoarte ale clienților, aceasta ar putea avea legătură cu înțelegerea greșită și încurcarea comenzilor.

Este posibil ca McDonald’s să nu renunțe complet la ideea folosirii AI-ului, ci doar să înlocuiască soluția IBM cu una oferită de Google.

În decembrie, McDonald’s și Google ajungeau la un acord pentru un chatbot numit „Ask Pickles” și menit să ajute angajații restaurantelor în diverse sarcini, precum curățarea mașinilor de făcut înghețată.

viewscnt
Afla mai multe despre
mcdonald’s
chatbot
ai drive-thru