Lanțul de restaurante fast food McDonald’s anunță că renunță, cel puțin deocamdată, să mai folosească AI-ul pentru a încerca să optimizeze comenzile date prin drive-thru.
Compania avea, în acest sens, un parteneriat cu IBM care a început în 2021 și care era implementat pentru a fi testat. Ideea era ca chatbot-ul să răspundă și să confirme rapid comenzile date verbal de clienți.
Nu este clar dacă, prin această decizie, se renunță la parteneriatul cu IBM, însă, este cert că tehnologia este eliminată din cele peste 100 de restaurante în care a fost implementată.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Deși nu oferă o explicație pentru decizia de renunțare la chatbot-ul furnizat de IBM, din numeroasele rapoarte ale clienților, aceasta ar putea avea legătură cu înțelegerea greșită și încurcarea comenzilor.
Este posibil ca McDonald’s să nu renunțe complet la ideea folosirii AI-ului, ci doar să înlocuiască soluția IBM cu una oferită de Google.
În decembrie, McDonald’s și Google ajungeau la un acord pentru un chatbot numit „Ask Pickles” și menit să ajute angajații restaurantelor în diverse sarcini, precum curățarea mașinilor de făcut înghețată.