Brendon O’Reilly, managing director al Fashion House Group, spune că mâncarea este noua modă pentru centrele comerciale, existând o creștere din partea clienților pentru o experiență de shopping cât mai relaxantă.
“Opțiunile culinare reprezintă noua modă pentru proprietățile retail de azi. Am observat o preferință în creștere din partea clientului spre centrele outlet ce pot oferi o experiență de shopping cât mai relaxantă și este absolut obligatoriu ca aceste preferințe să fie satisfăcute", a spus Brendon O’Reilly, la International Outlet Summit organizat la Cannes.
Managerul a evaluat și situația industriei outlet din România: “Economia românească va continua să crească, menținând una din cele mai mari creșteri anuale din toată Uniunea Europeană, lucru facilitat și de scăderea TVA-ului, dar și de creșterea semnificativă a veniturilor. Acești factori au o influență pozitivă asupra puterii de cumpărare a clientului, iar segmentul outlet din România poate fi optimist în privința viitorului”, mai spune Brendon O’Reilly.
Deschis în 2008, Fashion House Outlet Centre București este primul centru outlet din România, localizat lângă centura Bucureștiului, cu acces direct de pe autostrada A1. Cu o suprafață închiriabilă totală de 16.000 metri pătrați, Fashion House Outlet Centre are 70 de magazine, un foodcourt și o parcare pentru 2.150 de mașini.
Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară înființată în 1991, care, de peste 20 ani, activează pe cele mai mari piețe din regiunea Europei Centrale și de Est – Polonia, România și Rusia.