Vegis.ro, cel mai mare magazin online de produse naturiste, a avut vânzări cu 135% mai mari în perioada campaniei de Black Friday 2019, comparativ cu anul trecut, iar numărul de comenzi a crescut cu 180% față de perioada similară din 2018.
"Black Friday a adus anul acesta rezultate mult peste așteptările noastre, noi estimând inițial o crestere de 30-40% față de anul trecut. Dinamica pozitivă ne-a convins să prelungim campania cu înca o zi, până duminica seara, mai ales ca în perioada de vârf am înregistrat o comandă la 10 secunde", spune Mihai Bucuroiu, fondator si director de dezvoltare Vegis.ro.
CITEȘTE ȘI Google se pregătește să intre pe piața de retail banking
CITEȘTE ȘI Google se pregătește să intre pe piața de retail banking
Cele mai căutate categorii de produse au fost suplimentele și produsele alimentare, iar printre cele mai comandate produse s-au numărat probioticele, vitaminele, produsele alimentare bio și produsele apicole. Cele mai multe comenzi au fost plasate din București, Cluj si Brasov, de către femei (70%), iar cei mai mulți clienți au folosit dispozitivele mobile pentru realizarea acestor comenzi (peste 60%).
15% dintre comenzi au fost achitate cu cardul, o creștere de 20% față de anul trecut.
În total, pe durata campaniei de Black Friday au fost plasate peste 3.700 de comenzi cu o medie de 15 produse pe comandă, față de 1.500 de comenzi îinregistrate in 2018. Astfel, anul acesta, clienții Vegis.ro au cumpărat aproape 60.000 de produse bio și naturiste.
Magazinul online de produse naturiste, bio și organice Vegis.ro a fost înființat în 2012. Anul trecut, compania a avut afaceri de 2,6 milioane euro, înregistrând o creștere de 40% față de anul precedent.
Urmărește-ne și pe Google News