LVMH, cel mai mare grup mondial de produse de lux, anunță vânzări de aproape 11 miliarde de euro după primele 3 luni

LVMH, cel mai mare grup mondial de produse de lux, anunță vânzări de aproape 11 miliarde de euro după primele 3 luni
scris 10 apr 2018

Cel mai mare grup mondial de produse de lux, LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy), a raportat o creștere peste așteptări a vânzărilor în primul trimestru din 2018, pe fondul apetitului crescut al consumatorilor chinezi, ceea ce ar putea sprijini rezultatele financiare ale rivalelor din domeniu, inclusiv Kering și Gucci, transmite Reuters.

Veniturile de bază ale LVMH au urcat cu 13% în primele trei luni din acest an, la 10,85 miliarde de euro (13,4 miliarde de dolari), în timp ce analiștii se așteptau la un avans de 9%, scrie Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Retailerul american Nine West, prezent și în România, cu datorii de peste 1 miliard dolari, renunță la afacerea cu încălțăminte pentru a scăpa de faliment CITEȘTE ȘI Retailerul american Nine West, prezent și în România, cu datorii de peste 1 miliard dolari, renunță la afacerea cu încălțăminte pentru a scăpa de faliment

Bernard Arnault, proprietarul companiei de bunuri de lux LVMH, își păstrează poziția de cea mai bogată persoană din Europa și locul patru în lume, ocupată luna trecută, chiar dacă averea sa a scăzut de la 72 de miliarde de dolari, în martie, la 70,7 miliarde de dolari.

Familia Arnault deține o participație de 47% la LVMH, companie publică al cărui nume complet este LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE.

viewscnt
Afla mai multe despre
lvmh
produse lux