Cel mai mare grup mondial de produse de lux, LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy), a raportat o creștere peste așteptări a vânzărilor în primul trimestru din 2018, pe fondul apetitului crescut al consumatorilor chinezi, ceea ce ar putea sprijini rezultatele financiare ale rivalelor din domeniu, inclusiv Kering și Gucci, transmite Reuters.
Veniturile de bază ale LVMH au urcat cu 13% în primele trei luni din acest an, la 10,85 miliarde de euro (13,4 miliarde de dolari), în timp ce analiștii se așteptau la un avans de 9%, scrie Agerpres.
Bernard Arnault, proprietarul companiei de bunuri de lux LVMH, își păstrează poziția de cea mai bogată persoană din Europa și locul patru în lume, ocupată luna trecută, chiar dacă averea sa a scăzut de la 72 de miliarde de dolari, în martie, la 70,7 miliarde de dolari.
Familia Arnault deține o participație de 47% la LVMH, companie publică al cărui nume complet este LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE.