Lunet analizează mai multe opțiuni de finanțare, inclusiv accesarea bursei

Lunet analizează mai multe opțiuni de finanțare, inclusiv accesarea bursei
Profit.ro
Profit.ro
scris astăzi, 10:47

Lunet Studio, companie românească din domeniul opticii medicale, a înregistrat în primele șase luni din 2024 o creștere cu 72% a cifrei de afaceri, până la 2,3 milioane de lei, comparativ cu perioada similară din 2023. Profitul net obținut de companie a fost de 224 mii lei, susținut de deschiderea celui de-al treilea magazin și optimizări ale proceselor interne.

Cu un portofoliu de circa 200 de modele de ochelari de vedere și de soare, Lunet gestionează întregul lanț valoric, de la design și asamblare, control optometric până la vânzare și logistică.

În patru ani de activitate, compania a deschis trei magazine concept, două în București și unul în Cluj, și a dezvoltat opțiunea de „home-try-on” prin care clienții pot proba acasă gratuit 4 modele de rame. Valoarea totală a investițiilor depășeste 3 milioane de lei de la fondarea companiei, în 2019.

Urmărește-ne și pe Google News
Decizie judecătorească: Google trebuie să deschidă Android pentru magazinele terțe de aplicații CITEȘTE ȘI Decizie judecătorească: Google trebuie să deschidă Android pentru magazinele terțe de aplicații
Evenimente
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

„Am crescut de 2,5 ori veniturile în ultimii trei ani și am menținut ritmul și în prima parte a anului. Suntem o companie profitabilă, iar gestionarea completă a procesului – de la design și asamblare, la control optometric, vânzare și logistică – ne permite să obținem o marjă brută solidă. În acest moment, analizăm mai multe opțiuni de finanțare, inclusiv accesarea instrumentelor piaței de capital, pentru a ne sprijini planurile de dezvoltare.”

În următorii ani, Lunet își propune să își consolideze prezența în piața românească prin deschiderea de magazine concept în București și alte orașe. Strategia de creștere a Lunet vizează o extindere accelerată prin deschiderea simultană a mai multor magazine și o mai bună capitalizare a tendințelor de creștere din industria opticii medicale.

Lunet, fondat în 2019 de frații Ștefan și Alexandru Gugurel, este un brand românesc de optică medicală. Brandul operează trei magazine concept, în București și Cluj, și oferă un serviciu unic în România, Home Try-On, prin care clienții pot testa gratuit patru modele de rame la domiciliu.

 Alexandru și Ștefan Gugurel

Alexandru și Ștefan Gugurel



Cu peste 17.000 de clienți, compania continuă să crească și și-a propus extinderea atât la nivel național, cât și internațional.
viewscnt
Afla mai multe despre
lunet
ochelari