Grupul polonez LPP, prin divizia LPP Logistics, a extins cu încă 42.000 metri pătrați primul centru extern de distribuție al grupului, deschis la începutul anului și anunțat în premieră de Profit.ro.
Extinderea face parte din strategia companiei de mărire a spațiului de depozitare gestionat de LPP Logistics la 700.000 mp până la sfârșitul anului 2025.
Compania intenționează să cheltuiască 105 milioane de euro (450 milioane de zloți) în decurs de doi ani pentru a atinge acest obiectiv.
Noul spațiu de depozitare va permite LPP Logistics să gestioneze mai eficient volumele de comenzi aflate în creștere datorită planurilor ambițioase de dezvoltare ale grupului în Europa de Sud. După finalizarea extinderii, centrul a ajuns la o suprafață de 91.000 mp, permițând expedierea a până la 6 milioane de articole pe săptămână.
Centrul de distribuție al grupului LPP, situat în CTPark Bucharest West, lângă București, joacă un rol important pentru companie ca centru logistic pentru Europa de Sud. Unitatea aprovizionează magazinele marca LPP, precum și două centre de fulfillment din România dedicate gestionării comenzilor online din regiune.
Un avantaj strategic al poziționării centrului de distribuție este proximitatea sa față de portul Constanța de la Marea Neagră, care permite LPP Logistics să diversifice rutele de transport maritim și să primească comenzile grupului direct de la furnizorii asiatici. Soluțiile de automatizare utilizate în cadrul centrului sprijină expansiunea companiei pe piețe de desfacere cheie precum România, Bulgaria, Ungaria, Croația, Macedonia, Serbia și Grecia.
Centrul de distribuție din România, lansat în luna ianuarie a acestui an, cuprindea inițial 65.000 mp de spațiu de depozitare. În luna iulie, o parte din acest spațiu a fost adaptat pentru centrul de fulfillment nou înființat. La finalizarea extinderii, suprafața totală a centrului a crescut la 91.000 mp, LPP Logistics ocupând acum peste 131.000 mp în cadrul complexului CTPark Bucharest West. În prezent, depozitul permite stocarea a până la 800.000 de cutii.
CITEȘTE ȘI DOCUMENT Cum a intrat Casa Rusu, unul dintre cei mai mari producători de mobilă ai României, direct în procedură simplificată de insolvență. "Posibilitatea de reorganizare nu mai intră în discuție!"LPP este o afacere de familie poloneză și una dintre companiile de îmbrăcăminte cu cea mai rapidă dezvoltare în Europa Centrală. De 30 de ani, creează și vinde colecții și accesorii în Polonia și în afara acesteia. LPP gestionează 5 branduri de modă: Reserved, Cropp, House, Mohito și Sinsay, a căror ofertă este disponibilă în prezent în vânzări tradiționale și online pe aproape 40 de piețe din întreaga lume.
Compania dispune de o rețea de aproape 2.500 de magazine cu o suprafață totală de 2 milioane de metri pătrați și distribuie anual îmbrăcăminte și accesorii pe 3 continente. LPP are 43.000 de angajați în birourile și structurile sale de vânzări din Polonia, Europa, Asia și Africa.
Grupul polonez LPP este prezent pe piața locală din anul 2007 și deține în România o rețea de peste 200 de magazine sub cinci branduri: Reserved, Cropp, Mohito, House și Sinsay.