Grupul LPP își crește capacitatea de a onora numărul în creștere de comenzi online pe piețele dinamic dezvoltate ale Europei de Sud-Est.
Noua unitate a LPP Logistics, compania care asigură logistica mărcilor Reserved, Cropp, House, Mohito și Sinsay, extinde capacitatea operațională a infrastructurii e-commerce din regiune și eficientizează procesele de picking și expediere.
Centrul funcționează de la sfârșitul lunii octombrie și va pregăti comenzile online pentru țări precum România, Bulgaria, Serbia, Bosnia și Herțegovina, Grecia, Ungaria.

Noul depozit poate stoca până la 7,5 milioane de articole de îmbrăcăminte și accesorii. Este echipat cu 630.000 de spații de depozitare automate înalte, deservite de 766 de roboți autonomi, responsabili cu plasarea și mutarea containerelor cu marfă și cu transferul acestora către operatorii care realizează picking-ul produselor.
Procesul se desfășoară în modelul „goods-to-person”, astfel încât angajații nu trebuie să se deplaseze pe trasee tradiționale de picking specifice depozitelor e-commerce. Aceasta crește eficiența operațiunilor și îmbunătățește ergonomia muncii.

Împărțirea produselor pe comenzi individuale este susținută de sortatoare robotizate, operate în total de 328 de unități autonome.
Depozitul dispune de numeroase stații de ambalare, iar lungimea benzilor transportoare automate care le deservesc ajunge la aproape un kilometru.
În final, un sortator pentru expediții cu o capacitate de până la 14.000 de colete pe oră, funcționând la o viteză de 2 m/s, va asigura sortarea către destinații. Această configurație a infrastructurii va permite procesarea a peste 80.000 de comenzi pe zi.

Grupul polonez LPP este prezent pe piața locală din anul 2007 și deține în România o rețea de peste 200 de magazine sub cinci branduri: Reserved, Cropp, Mohito, House și Sinsay, cu aproape 4.000 de angajați.
















