Louis Vuitton și-a anunțat intenția de a deschide la Shanghai un magazin specializat pe mobilier și articole de uz casnic, o premieră pentru brandul francez de lux care încearcă să își extindă oferta dedicată clienților chinezi înstăriți, transmite Reuters.
Viitorul showroom, accesibil numai pe bază de programare, va fi inaugurat într-o vilă istorică amplasată în apropiere de Nanjing Road, principala zonă de shopping de lux din capitala financiară a Chinei, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Într-un comunicat de presă, Louis Vuitton, parte a grupului LVMH, a precizat că acest showroom va fi testat timp de mai multe luni și, dacă va avea succes, va deveni un magazin permanent.
Jurnaliștii care au beneficiat de un tur al magazinului înainte de inaugurare au constatat că articolele nu aveau afișate prețurile, însă un angajat a dezvăluit faptul că un scaun suspendat conceput de frații Campana are un preț de cost de peste 700.000 de yuani (97.860 de dolari).
Găsirea de noi zone de creștere, în special în rândul consumatorilor înstăriți, devine din ce în ce mai importantă pentru mărcile de lux în China, în condițiile în care cheltuieile pentru articole de lux sunt presate de restricțiile impuse din cauza COVID-19, de declinul pieței imobiliare și de incertitudinile economice.
Louis Vuitton a mai încercat și luna trecută să își extindă oferta pe segmentul lifestyle în China, când a deschis un magazin în orașul Chengdu, din sud-vestul țării, care include un spațiu expozițional și un restaurant.
"LMVH încearcă să se repoziționeze ca o marcă de lux contemporană prin intrarea pe noi segmente care rezonează cu consumatorii chinezi dinamici din Generația Z și Milenialii", a apreciat Bobby Verghese, analist la firma de consultanță GlobalData, potrivit căreia vânzările pe segmentul mobilă și articole de uz casnic din China vor ajunge la 782 de miliarde de dolari în 2026.
Verghese consideră că articolele de uz casnic sunt un pariu bun pentru Louis Vuitton, în special în China.
"Spre deosebire de predecesorii lor, care puneau accent pe viața privată, imigranții digitali din Gen Y și nativii digitali din Gen Z nu se opun la afișarea stilului lor de viață pe social media. LMVH intenționează să profite de avantajul primului sosit", a spus Bobby Verghese.