Retailerul german Lidl, care se pregătește să deschidă la București primul hub digital din România și al doilea ca mărime din Europa, după cel din Germania, a majorat puternic capitalul subsidiarei locale, cu 100 de milioane de euro, prin aport în numerar.
Capitalul total al Lidl România urcat astfel la aproape 1 miliard de lei.
La viitorul hub digital, Lidl vrea să angajeze peste 100 de arhitecți software, dezvoltatori și consultanți pentru a furniza soluții de e-commerce și management pentru platformele digitale ale grupului.
CITEȘTE ȘI Magazinele Germanos devin Telekom în urma unui proces de rebrandingAngajații centrului de la București vor beneficia, printre altele, de concediu sabatic și concediu pentru dezvoltare personală, potrivit companiei.
Lidl Digital este divizia de comerț electronic a Lidl, care susține și completează operațiunile offline ale retailerului german. Lidl și Lidl Digital fac parte din Grupul Schwarz cu sediul în Neckarsulm, Germania și este una dintre primele companii europene care a intrat pe piața de discount online.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.
Retailerul a intrat pe piața locală în 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. Retailerul este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de retail.