Leonidas a vândut în România peste 70 de tone de ciocolată in 2022, cu 60% mai mult față de anul precedent. Leonidas România ocupă locul 6 în Europa, la nivel de vânzări de ciocolată Leonidas, cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro în 2022.
Ce așteptări au de la magazinele online din România clienții de pe piețele regionale de interes (Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia și Ungaria), perspectivele economice ale comerțului online în anul 2023, răspunsurile pieței de curierat la cerințele tot mai specifice ale clienților, în contextul provocărilor anului, vor fi prezentate la Conferințele „Barometrul e-Commerce”, organizate de Profit.ro în parteneriat cu DPD România și devenite deja o tradiție. În acest an, conferința va fi organizată pe 7 martie, la Marriott Grand Hotel Bucharest, urmând să fie transmisă în direct și de PROFIT NEWS TV
”Consumul de ciocolată premium își menține trendul crescător din ultimii ani, iar țara noastră intră în topul țărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa”, conform datelor Leonidas Ciocolată Belgiană, principal importator al brandului pe piața locală.
Rețeaua din România a vândut peste 70 de tone de ciocolată in 2022, cu 60% mai mult față de anul precedent. Leonidas Dorobanți, cea mai mare ciocolaterie Leonidas din România este pe primul loc în materie de vânzări, cu peste 24.000 de clienți pe an.
Leonidas România ocupă locul 6 în Europa, la nivel de vânzări de ciocolată Leonidas, cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro în 2022.
Leonidas Ciocolată Belgiană, unul dintre cei doi importatori ai brandului pe piața locală, operează în prezent 11 ciocolaterii, dintre care 3 în management propriu, în București (Leonidas Dorobanți, Piața Constituției și Berthelot). Restul locațiilor funcționează în sistem de franciză, atât în capitală, cât și în Iași, Cluj, Bacău și Pitești.