Lensa, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de optică din România, va investi în acest an peste 2,5 milioane de euro în extinderea rețelei de showroom-uri, cu cel puțin 8 noi unități. Compania mizează pe o creștere a business-ului la peste 19 milioane de euro, de la 16 milioane de euro anul trecut.
Pe lista orașelor vizate de extindere se numără Bacău, Buzău, Suceava, Baia Mare, Târgoviște și Iași. Proiectele sunt finanțate exclusiv cu surse proprii.
“În unele orașe deschidem deja al doilea sau al treilea showroom, deci nu luăm în calcul închiderea niciunui magazin Lensa. Până la finalul anului 2022, estimăm că rețeaua de magazine Lensa din România va ajunge la peste 24 de showroomuri”, a declarat pentru Profit.ro Daniel Crăciun, CEO și Fondator Lensa.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Anul trecut, Lensa a alocat circa 2 milioane de euro pentru 8 noi showroomuri, inclusiv al doilea magazin din București, cea mai mare unitate de profil din Europa Centrală și de Est.
Vânzările companiei au crescut cu 50%, potrivit rezultatelor preliminare, la peste 16 milioane de euro. Segmentul care a generat cea mai importantă creștere a fost cel al ochelarilor de vedere (rame și lentile de vedere), iar pe locul al doilea s-au poziționat ochelarii de soare, categorie urmată de lentilele de contact. Lensa a depășit 330.000 de comenzi și a acordat peste 220.000 de consultații gratuite.
“În 2022 ne vom concentra în continuare pe creșterea segmentelor de optică medicală, precum ochelarii de vedere monofocali, fotocromatici, lentile de contact sau ochelari pentru protecție calculator. Ochelarii progresivi ne preocupă în mod deosebit anul acesta, pentru că ei sunt cei care ușurează viața prezbiopilor (în general, a persoanelor care au trecut de 45 de ani) și înlocuiesc mai multe perechi de ochelari de vedere”, spune Crăciun.
Brandul lansat în urmă cu opt ani include în prezent 17 showroom-uri la nivel național, dar și un magazin online.