Retailerul online de optică Lensa își extinde prezența fizică pe plan local prin deschiderea unui nou magazin specializat, la Pitești, investiție de circa 100.000 euro.
Astfel, rețeaua ajunge la 9 showroom-uri și investiții cumulate de aproximativ 700.000 de euro.
"Magazinul de optică din Pitești este cea de-a doua investiție offline realizată de Lensa.ro anul acesta, după cea de la Galați. Vor urma noi investiții în orașe importante, întrucât, în această perioadă dificilă, este important să încurajăm crearea de noi locuri de muncă. În plus, misiunea Lensa este de a educa românii cu privire la importanța protejării sănătății oculare și a corecției problemelor de vedere. În acest context ne propunem să oferim 1 milion de consultații gratuite până la finalul anului 2025. Unul din 3 români nu este conștient că are probleme de vedere, mult sub media europeană, și credem că este datoria noastră, ca lider în categoria de optică omnichannel, să lucrăm pentru a schimba această statistică și să le oferim clienților noștri soluțiile și produsele de eyewear potrivite pentru ei", a declarat Daniel Crăciun, CEO & Founder Lensa.ro.
CITEȘTE ȘI Învață de la traderi cu experiență prin VestorLensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după opt ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.