Lanțul de magazine pentru copii Smyk, cel mai mare retailer de îmbrăcăminte, jucării și accesorii pentru copii din Polonia, deschide un nou magazin pe piața locală, în București, ajungând astfel la o rețea de 22 magazine în România.
Retailerul aduce un concept de poziționare nou, respectiv în parcurile de retail mari, de tip outlet.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Noul concept de magazin este preluat după modelul polonez, unde piața este mult mai dezvoltată pe acest segment. Vom vedea cum va funcționa și pentru acest concept”, a declarat Sorin Stancu, director general SMYK All For Kids România.
Magazinul este situat în incinta Fashion House Militari Centre, în cadrul West Park Militari.
SMYK All for kids a deschis în 2019 patru magazine, iar anul acesta alte patru magazine. Pentru anul 2021 compania își propune sa deschidă înca 5 magazine, însă în funcție de noul context economic își va readapta planurile dacă este cazul.
SMYK All for kids este brandul polonez lider, iconic pentru copii, cu o experiență de peste 40 de ani pe piața poloneză. Rețeaua comercială a SMYK All kids operează 239 magazine proprii, dintre care 206 în Polonia, 22 în România și 12 în Ucraina.
În România, SMYK All for Kids este prezent pe piața din România din anul 2009 acoperind astăzi cu cele 22 magazine 17 orașe: București (AFI Cotroceni, ParkLake Shopping Center, MegaMall, Promenada Mall și Fashion House Outlet), Constanța - Vivo! Mall, Ploiești - AFI, Galați - Shopping City, Timișoara - Shopping City, Deva - Shopping City și Oradea - Prima Shops, Bistrița – Retail Park B1, Satu Mare- Shopping City, Sibiu - Shopping City și Promenada Sibiu, Baia Mare- Value Centre, Piatra Neamț - Shopping City, Târgu Jiu - Shopping City, Târgu Mureș - Shopping City și Târgoviște - Dâmbovița Mall și Brăila – Brăila Mall, Brașov- Afi Brașov.
Compania a fost lansată în 1952, la Varșovia, iar ulterior s-a extins în Turcia, Rusia, Ucraina, urcând în paralel numărul de magazine în Polonia la 125 de unități. În 2008 a cumpărat rețeaua Spiele Max din Germania.
În 2016, lanțul a fost cumpărat de fondul de investiții Bridgepoint de la Empik Media & Fashion, grup de comercianți cu amănuntul din Varșovia, într-o tranzacție în valoare totală de 247 de milioane de euro.