Acest prag reprezintă o etapă importantă în evoluția rețelei și confirmă continuitatea unei strategii bazate pe integrarea dintre producție și retail, un element de diferențiere pentru rețeaua Magazine DIANA.
„Acest magazin are o încărcătură aparte pentru noi. Este dovada unui drum pe care l-am construit cu răbdare, cu disciplină și cu respect față de clienții noștri. În tot acest timp, am învățat că dezvoltarea sustenabilă înseamnă consecvență și responsabilitate față de comunitățile în care intrăm. Faptul că ajungem astăzi la această bornă arată soliditatea echipei noastre și puterea unui model de dezvoltare care rămâne ancorat în valori simple și durabile: prospețime, corectitudine și apropiere față de client”, declară Adina Crăciunescu, Managing Partner al Grupului DIANA.

Magazine Diana reprezintă o rețea românească de magazine, pe piață de 34 de ani.
Cu peste 1.000 de angajați, rețeaua magazine cuprinde 100 de magazine în județele Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița.

Rețeaua a înregistrat anul trecut vânzări cu 14% mai mari față de 2023, de 468 milioane de lei (94,2 milioane de euro).
Societatea Diana SRL Râmnicu Vâlcea este controlată de Irina Crăciunescu, cu o cotă în acționariat de 62,5%.

Ceilalți acționari sunt Diana Ilie Crăciunescu - 18,75% și Adina Crăciunescu - 18,75%.
















