Lanțul de cafenele 5 To Go, fondat de Radu Savopol și Lucian Bădilă, a ajuns la o medie de 10,000 de clienți pe zi și aproximativ 45% din nivelul de venituri înregistrat înainte de pandemie, după redeschiderea din 5 mai.
„De pe 5 mai încoace am și deschis 7 noi locații dintre cele care erau în amenajare în timpul crizei, așa că avem toate premisele să continuăm să ne dezvoltăm și să fim optimiști”, spune Radu Savopol.
În acest moment, 140 de spații 5 to go din București și din țară sunt deschise din totalul de peste 160. Restul urmează să fie funcționale la o dată ulterioară, în funcție de noi măsuri și decizii impuse de autorități.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În paralel, lanțul a strâns, până la momentul actual, peste 100 de înscrieri ale unor produse românești care se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate în ofertă, iar procesul de selecție este în derulare.
„A venit un val uriaș de cereri în ultimele zile și ne bucurăm foarte mult că brandurile românești vor să se asocieze cu noi, că au încredere în puterea comunității 5 to go. Campania a venit din dorința de a contribui la susținerea antreprenorilor români, pentru a oferi celor care trec pragul cafenelelor noastre o gamă variată de produse românești premium, de cea mai bună calitate. Credem în puterea de a da re-start industriei, împreună. Vom continua procesul de selecție, vor urma și alte produse „fabricate în România” pe care le veți regăsi cât de curând în cafenelele noastre. Pe cele pe care nu le putem lista în locații, le vom include ulterior într-o broșură ce va fi distribuită gratuit în rețeaua noastră, pentru a ajuta la promovarea lor”, a declarat Lucian Bădilă.
5 to go a anunțat la Profit TV că începând cu 15 martie, a semnat contracte pentru 9 francize noi care se vor alătura grupului în București, Cluj și Călărași.
5 to go a fost lansat în anul 2015, odată cu deschiderea primei cafenele în apropiere de Piața Lahovari. Patru ani mai târziu, 5 to go depășește 100 de cafenele deschise în 12 orașe din țară și devine cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.
În luna decembrie 2019, un pachet de 35% din acțiunile lanțului a fost preluat de fondul de investiții Mozaik Investments.