Grupul de cafenele 5 to go a înregistrat în luna octombrie a acestui an cele mai bune rezultate pe 2020, la nivelul cifrei de afaceri. Deși anul a început cu planuri optimiste, criza sanitară mondială, care a afectat și România, a pus sub semnul întrebării evoluția afacerilor, în special în domeniul HoReCa.
Rezultatele din luna octombrie se apropie de performanța anului precedent și sunt efectul unui trend crescător al ultimelor luni, la nivel de vânzări și medie de bon.
Din cele 100 de locații noi programate pentru a fi deschise în 2020, până la finalul lunii octombrie grupul 5 to go a ajuns la 85, dintre care 12 sunt în amenajare.
„Ne dorim ca trendul ascendent să nu se oprească aici și să putem susține ritmul de creștere al numărului de locații și cu performanțe financiare solide. Îmi păstrez optimismul care m-a caracterizat în toată această perioadă cu privire la obiectivul de 100 locații noi deschise anul acesta. Dacă îl vom îndeplini, ajungem la un total de 220 în întreaga țară, ceea ce aduce o dimensiune amplă fenomenului 5 to go. Din păcate, acest an a venit și cu părți mai puțin bune, 7 cafenele au fost închise temporar, 3 au fost relocate, iar altele 10 au fost închise definitiv. Dar asta nu ne oprește din a ne dezvolta, ba ne motivează să găsim noi soluții pentru succesul antreprenorilor din rețea”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.
Înființat în 2015 de Radu Savopol și Lucian Bădilă, lanțul de cafenele 5 to go a depășit pragul de 200 de unități și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.