Lanțul bulgar de cofetării Nedelya, afacere de familie care activează pe piața locală de 2 ani, a înregistrat anul trecut pierderi de peste 340.000 lei, cu aproape 30% mai mari față de anul precedent, în condițiile unei creșteri de peste 5 ori a afacerilor.
Afacerile companiei au totalizat anul trecut aproape 1,1 milioane de lei, cu o creștere de aproape 430% față de 2015, când au fost de aproximativ 200.000 lei.
Cofetăriile Nedelya au înregistrat însă anul trecut pierderi cu aproape 30% mai ridicate față de 2015, când au fost de peste 260.000 lei.
8 noiembrie - Maraton Black Friday
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Lanțul de cofetării și cafenele Nedelya, fondat la Sofia de antreprenorii bulgari Radoslava și Gheorghi Mincevi în 1993, activează pe piața locală de 2 ani.
Nedelya a deschis primul magazin din România în 2015, în cadrul Băneasa Shopping City. Rețeaua locală de cofetării este formată în prezent din cinci magazine, ultimul, situat în incinta centrului comercial Veranda Mall, fiind inaugurat luna trecută.
Compania are peste 35 de magazine și mai mult de 340 de angajați în Bulgaria și România, piață care generează 10% din vânzările companiei.