Lagardère Travel Retail vrea să repoziționeze rețeaua Inmedio, de la conceptul inițial centrat pe presă și carte, spre un portofoliu variat din convenience-ul modern. Pe lângă repoziționare, rețeaua Inmedio, formată în prezent din 213 magazine, își va urma și planurile de extindere la nivel național prin deschiderea de noi locații.
Toate acestea vor fi disponibile atât în spațiile clasice din rețelele de retail modern (mall-uri și galerii comerciale), în care Inmedio are prezență în 50 de orașe din țară, cât și în formate sau canale noi, de tipul insulelor din mall-uri sau în magazine proprii stradale.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Inmedio este brand-ul Lagardère Travel Retail cu recunoașterea cea mai mare în piața locală și care și-a adus contribuția în cei 20 de ani de existență la dezvoltarea retailului local de impuls la standarde europene. Ne bucurăm că, în ciuda contextului volatil, reușim să ne menținem apetitul pentru inovare și să susținem dezvoltarea acestui concept. Toate inițiativele noastre sunt rezultatul unui efort concertat de înțelegere a clientului și vizează regândirea acestui business în aliniere atentă cu nevoile și preocupările acestuia. De asemenea, ne propunem să căutăm noi modele de extindere și operare pentru diversificarea canalelor noastre din mediul urban. Un suport considerabil va veni de la partenerii antreprenori, alături de care continuăm extinderea și pe care ne bazăm pentru înțelegerea și deservirea atentă a clienților noștri”, declară Alexandru Chilea, COO Essentials Business Line.
Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste 4.850 de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 39 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,3 miliarde de euro în 2020 (gestionate 100%).
În România, compania este prezentă de peste 25 de ani în retailul din zonele de tranzit (Travel Retail), galerii comerciale și centre de afaceri și operează o rețea de peste 280 de magazine pentru segmentele Urban Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cu un portofoliu de opt brand-uri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay,1 Minute, HUB Convenience și So! Coffee.