În urma unei investiții de 90.000 de euro, Lagardère Travel Retail a deschis un nou magazin 1 Minute, un concept fresh food & convenience, în București, în incinta centrului de afaceri Iride Business Park din Bulevardul Dimitrie Pompei.
Cu o suprafață de 104 metri pătrați, 1 Minute pune la dispoziția angajaților din parcul de afaceri, dar și vizitatorilor, o gamă variată de produse fresh. Toate acestea sunt preparate în bucătăria unității: sandwich-uri, crostini, wrap-uri, produse de patiserie proaspăt coapte, fresh-uri, dar și deserturi sau cafea. Tot aici se pot găsi băuturi răcoritoare și o serie de produse convenience, cum ar fi tabacul, respectiv reviste și ziare.
Acesta este al doilea magazin 1 Minute pe care compania îl operează în incinta Iride Business Park, fiind în același timp un rebranding și o lărgire a suprafeței magazinului Inmedio, care funcționa aici încă din anul 2012.
CITEȘTE ȘI Luchi Georgescu a avut anul trecut un profit de aproape trei ori mai mare din producția de mezeluriÎn prezent, sunt 14 magazine 1 Minute în centrele de afaceri din București.
Lagardère Travel Retail este o divize a grupului internațional Lagardère și are peste 4.500 de magazine în duty-free&luxury, travel essentials și foodservice.
În România, compania este prezentă de peste 20 de ani și operează o rețea de 226 de magazine pe segmentele news & convenience, gifts & souvenirs și foodservice sub branduri diferite, între care cele mai cunoscute fiind Inmedio, 1 minute și So!Coffee.