L’Oreal își îndreaptă atenția spre piața din SUA, pe fondul scăderii vânzărilor din China

Retail   
L’Oreal își îndreaptă atenția spre piața din SUA, pe fondul scăderii vânzărilor din China

L’Oreal, cel mai mare grup de produse cosmetice din lume, a anunțat că va reduce dependența de consumatorii chinezi, concentrându-se în schimb pe oportunitățile emergente din Statele Unite, transmite CNBC.

”Vedem SUA ca pe un tărâm al oportunităților”, a declarat CEO-ul Nicolas Hieronimus în cadrul unei prezentări financiare după publicarea rezultatelor pe trimestrul al patrulea, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO Agro TV - Începe răzmerița în piețe. Producătorii agricoli și cumpărătorii, umăr lângă umăr CITEȘTE ȘI VIDEO Agro TV - Începe răzmerița în piețe. Producătorii agricoli și cumpărătorii, umăr lângă umăr

Vânzările în Asia de Nord au scăzut cu 3,6% în ultimele trei luni ale anului 2023, peste declinul estimat de 2,4%, conform prognozei Citi Bank. Piața din China continentală a înregistrat o contracție de aproximativ 4%, iar sectorul travel retail din Asia a scăzut cu 10%, reflectând un ecosistem economic tot mai dificil.

În prezent, China reprezintă doar 17% din vânzările totale ale L’Oreal, o scădere semnificativă față de anii precedenți.

”China rămâne marea necunoscută”, a spus Hieronimus, menționând că firma a luat în calcul un scenariu de stagnare a pieței chineze pentru 2024.

Pe de altă parte, L’Oreal mizează pe piața americană, unde CEO-ul grupului vede un potențial semnificativ de creștere, mai ales în rândul populațiilor tinere latino și multirasiale, care generează noi tendințe și nevoi în industria frumuseții.

Vânzările L’Oreal în SUA au crescut cu 1,4% în ultimul trimestru, însă acest avans este mai modest comparativ cu 5,2% în trimestrul anterior. Chiar și așa, Hieronimus rămâne optimist, subliniind că puterea de cumpărare a consumatorilor americani va continua să stimuleze segmentul de lux al companiei.

viewscnt
Afla mai multe despre
l’oreal
sua
china