Retailerul grec de jucării Jumbo și-a majorat vânzările în România în primul semestru, cele 16 hipermarketuri deținute pe plan local înregistrând o creștere de două cifre. Jumbo a lansat recent magazinul online e-jumbo.ro, anunțat încă dinaintea pandemiei, iar până la finele anului va mai deschide un magazin fizic, în nord-estul țării.
Vânzările Jumbo în România au crescut cu aproximativ 17% în primele șase luni comparativ cu perioada similară din 2022, ușor sub avansul de 20% consemnat la nivel de grup.
Vânzările Jumbo România au crescut în fiecare lună de la începutul anului, însă ritmul a încetinit de la 40% în ianuarie la 11% în iunie.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La începutul lunii iulie, retailerul a inaugurat magazinul online e-jumbo.ro, programat inițial să fie lansat în 2020.
Cum a relatat Profit.ro, Jumbo va deschide și un magazin fizic în România până la finele anului, la Iași. Compania și-a revizuit, recent, strategia privind extinderea pe piața locală, planurile anterioare vizând deschiderea a două noi hipermarketuri în 2023.
Pe lângă magazinul din Iași, Jumbo intenționează să deschidă, în acest an, un magazin în Bulgaria, la Plovdiv.
În 2024, Jumbo estimează că va inaugura încă două hipermarketuri în România.
Rețeaua Jumbo include în prezent 83 de magazine fizice, în Grecia (53), România (16), Bulgaria (9) și Cipru (5), în timp ce magazinul online este operațional în Grecia, Cipru și, din această lună, în România. Retailerul de jucării și decorațiuni este prezent, prin intermediul unor parteneriate cu companii locale, și în Macedonia, Albania, Serbia, Kosovo, Bosnia și Muntenegru.