Brandul de modă Ivanka Trump va fi închis. Președintele companiei, Abigail Klem, i-a informat pe cei 18 angajați ai companiei marți, iar Ivanka Trump urma să discute la rândul ei cu aceștia, potrivit site-ului Globalnews.
Informația vine la mai puțin de două săptămâni după ce Hudson’s Bay Company a anunțat că va elimina brandul atât online cât și din magazinele sale, din cauza problemelor legate de performanță, scrie News.ro.
Ivanka Trump s-a retras din companie în urmă cu un an, atunci când s-a mutat la Washigton D.C. pentru a fi consilier la Casa Albă.
CITEȘTE ȘI Un startup britanic fondat de un fost analist financiar BNP Paribas și care furnizează restaurantelor soluții pentru a reduce deșeurile a intrat pe piața locală. România risipește mai multă mâncare decât alte țări europene”După 17 luni la Washington, nu știu când sau dacă voi reveni vreodată la această afacere, dar știu că că atenția mea în viitorul previzibil se va concentra pe ceea ce fac aici, la Washington. Așa că luarea acestei decizii este corectă pentru echipa și partenerii mei”, a declarat Ivanka Trump marți, publicației Wall Street Journal.
Deși brandul de modă, care comercializează îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii cu prețuri moderate, a înregistrat o creștere considerabilă în perioada alegerilor din 2016, a fost afectat de către detractorii care au cerut boicotarea acestuia.
În februarie 2017, Nordstrom a renunțat la gama Ivanka Trump, ceea ce l-a determinat pe președintele Donald Trump să critice gigantul de retail pentru că o tratează incorect pe fiica sa.
Potrivit Rakuten Intelligence, o companie de cercetări pentru piața de comerț electronic, vânzările brandului Ivanka Trump au scăzut cu aproape 45% în anul încheiat în iunie 2018, pe site-uri precum Amazon, Macy’s, Bloomingdale’s și Zappos. În noiembrie anul trecut, un sondaj realizat de YouGuv a plasat brandul de modă între ultimele 10 din 1.600 de branduri analizate în funcție de percepția consumatorilor cu vârste de cel puțin 18 ani.