Înțelegere de 40 milioane euro între Carrefour și dezvoltatorul belgian WDP

Înțelegere de 40 milioane euro între Carrefour și dezvoltatorul belgian WDP
scris 21 dec 2018

Retailerul francez Carrefour a semnat un contract cu dezvoltatorul logistic belgian WDP pentru închirierea a 80.000 metri pătrați de spațiu de depozitare în Deva și Brazi, investiție de 40 de milioane de euro.

WDP va dezvolta un centru de distribuție al Carrefour în Deva, pentru a aproviziona supermarketurile sale. Finalizarea acestei noi proprietăți este programată pentru cel de-al patrulea trimestru din 2019. Contract de închiriere pentru depozitul de 45.000 metri pătrați se întinde pe zece ani.

Urmărește-ne și pe Google News
Consiliul Concurenței a amendat Orange România cu peste 10 milioane de euro pentru abuz de poziție dominantă pe piața de plăți și reclame prin SMS CITEȘTE ȘI Consiliul Concurenței a amendat Orange România cu peste 10 milioane de euro pentru abuz de poziție dominantă pe piața de plăți și reclame prin SMS

WDP a cumpărat totodată de la Carrefour depozitul cu o suprafață de 23.000 metri pătrați din Brazi pe care comerciantul cu amănuntul îl va închiria pentru alți zece ani. WDP va extinde acest depozit cu alți 11.000 metri pătrați, livrarea fiind preconizată în cel de-al treilea trimestru din 2019. 

În 2016, firma prin care investitorul belgian WDP operează în România era deținută în proporție de 49% de omul de afacerei Jeroen Biermans, șeful WDP Development, subsidiara locală. La începutul acestui an, compania WDP și-a crescut participația la subsidiara din România de la 51% la 80%, decizia având la bază strategia companiei de a ajunge la un portofoliu de 500 milioane de euro pe piața românească.

Ultimele date, prezentate de Profit.ro relevă că retailerul francez Carrefour, cel mai mare din Europa și al doilea din lume, a continuat să își dezvolte afacerea din România și a ajuns la vânzări de aproape 1 miliard de euro pe piața locală după prima jumătate a anului, în urcare cu peste 5% comparativ cu aceeași perioadă din 2017. Grupul francez a raportat vânzări de 993 milioane de euro (TVA inclus) în România în perioada ianuarie-iunie, în creștere cu 5,3% față de primul semestru al anului trecut.

România, a șasea mare piață europeană pentru Carrefour în funcție de valoarea vânzărilor, continuă se se apropie de Polonia, țară aflată pe locul cinci, dar cu o rețea de magazine de 2,5 ori mai mare. Vânzările din Polonia au avansat cu 0,8%, până la 1,005 miliarde de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
wdp
depozite