Amazon a găzduit un eveniment cu ușile închise pentru vânzători din China, unde a prezentat planuri pentru o nouă afacere, dar cu buget redus, care include îmbrăcăminte la preț mic, bunuri pentru casă și alte articole. Ar concura astfel direct cu Temu și Shein, două site-uri de comerț electronic emergente cu legături cu China, care au crescut în popularitate în S.U.A.
De ce este important Operațiunea va marca cea mai agresivă încercare de până acum a Amazon de a respinge concurența crescândă din partea Temu și Shein, care au legături cu China, a doua cea mai mare economie a lumii. .
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Noua afacere Amazon va avea o gamă de articole fără marcă, multe cu prețuri sub 20 de dolari.
Prezentarea notează că va începe să avanseze astfel de produse în această toamnă, conform CNBC.
Astfel, Amazon intenționează să lanseze o nouă secțiune pe site-ul său, dedicată articolelor de modă și unui stil de viață la preț redus, care va permite vânzătorilor chinezi să livreze direct consumatorilor din SUA.
CITEȘTE ȘI FOTO Brandul românesc DY Fashion se extinde în offlineAmazon va livra produsele direct din China în SUA, cu scopul de a le livra cumpărătorilor în decurs de 9 până la 11 zile, se arată în prezentare.
Temu și Shein și-au extins prezența în SUA în ultimii ani, atrăgând o cotă din ce în ce mai mare de cumpărători americani cu prețurile lor scăzute la îmbrăcăminte, electronice, bunuri pentru casă și alte produse.
CITEȘTE ȘI FOTO Kaufland continuă expansiunea în RomâniaAmazon a declarat că, în 2023, numărul de articole vândute de vânzătorii chinezi pe site-ul său a crescut cu peste 20% de la an la an, în timp ce numărul comercianților chinezi cu vânzări de peste 10 milioane de dolari a crescut cu 30%.
Amazon.com a atins, pentru prima dată, o valoare de piață de 2.000 de miliarde de dolari, devenind a cincea companie din SUA care a depășit acest nivel, deoarece optimismul cu privire la inteligența artificială și potențialele reduceri ale ratei dobânzii în Statele Unite au alimentat anul acesta cererea de acțiuni legate de tehnologie.
Acțiunile au crescut cu 3,4%, până la 192,70 dolari, oferind gigantului comerțului electronic o valoare de piață de peste 2.000 de miliarde de dolari și plasându-l în același club cu companiile grele din tehnologie Microsoft, Apple, Nvidia și Alphabet.
CITEȘTE ȘI BERD vinde un pachet de acțiuni Banca Transilvania, într-o operațiune rapidăIndicii bursieri americani au înregistrat câștiguri mari în acest an, datorită entuziasmului neobosit în ceea ce privește inteligența artificială, optimismului în ceea ce privește rezistența economiei americane și potențiala relaxare a ratelor dobânzilor de către Rezerva Federală
Indicii de pe Wall Street se tranzacționează aproape de niveluri record, în mare parte alimentați de acțiuni cu megacapitalizare, precum Nvidia și Amazon, ale căror fluxuri de numerar viitoare vor beneficia de rate mai mici ale dobânzilor.
Acțiunile Amazon, care au fost incluse în indicele Dow Jones Industrial Average în februarie, au urcat cu peste 26% în acest an.
Compania a devenit a cincea cea mai mare companie din SUA după valoarea de piață în februarie, după ce Nvidia a urcat un loc.
Amazon Web Services este cel mai mare furnizor de servicii cloud din lume, iar creșterea unității Amazon a revenit după o scădere în ultimul an, datorită adoptării în creștere a tehnologiilor AI.
Compania a investit, de asemenea, în startup-ul AI Anthropic și firma de robotică Figure, deoarece caută să valorifice boom-ul AI.
La sfârșitul anului trecut, Amazon a dezvăluit o nouă generație de cipuri personalizate utilizate în centrele de date, care vizează aplicații pentru formarea de învățare automată și inteligența artificială generativă.