Secom, companie românească specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, își extinde rețeaua proprie de retail prin deschiderea unui nou magazin, în Arad.
Investiția în magazinul Secom din Arad a fost de 40.000 de euro și face parte din strategia de extindere națională a companiei, în acest an planurile incluzând deschiderea a patru noi magazine proprii.
În prezent, rețeaua de retail Secom numără 13 magazine în București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara și Arad. În plus, produsele Secom sunt comercializate prin magazinul online și în peste 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național.
CITEȘTE ȘI Producătorul american de suplimente alimentare USANA, cu venituri de peste 1 miliard dolari, intră pe piața din România, la un deceniu după rivalii de la HerbalifeSecom a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro, în creștere cu peste 22% față de anul anterior, 170 de angajați, 12 magazine proprii și un portofoliu de 400 de produse, ajungând la o cotă de piață de 6,4%.
Pentru acest an, Secom își propune o creștere cu peste 45% a investițiilor, până la circa 3,3 milioane de euro.