IKEA România a înregistrat rezultate pozitive în anul fiscal 2023, cu o creștere totală de 14,1% în materie de vânzări, în comparație cu anul precedent, ajungând la o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde de lei și la 22 de milioane de produse vândute în toate unitățile.
De asemenea, IKEA a înregistrat creșteri în anul fiscal 2023 (1 septembrie 2022 – 31 august 2023) și în materie de vânzări online, cu 6% față de anul fiscal 2022.Totodată, 2023 a fost și anul în care IKEA Timișoara și-a deschis oficial porțile.
Produsele de mobilier rămân în topul preferințelor clienților, raportul dintre vânzările de mobilier și cele de accesorii fiind de 64% pentru mobilă și 36% pentru accesorii.
Website-ul IKEA a avut 27 de milioane de vizite și peste 381 de mii de comenzi online.
CITEȘTE ȘI LVMH cumpără marca de ochelari de lux Barton Perreira, care a produs ochelari de soare pentru James BondIKEA spune că își propune să mențină prețurile la un nivel cât mai scăzut posibil, luând în considerare impactul major pe care îl au costurile de trai asupra tuturor, și caută soluții pentru a investi și mai mult în prețuri în viitor.
Pe tot parcursul anului, compania va investi peste 5,8 milioane de euro pentru a absorbi costurile și a asigura prețuri cât mai mici. De la 1 noiembrie, peste 900 de produse vor avea prețuri mai mici în România.