Start-up-ul timișorean Homefresh a primit o investiție de 250.000 de dolari din partea unui grup de investitori privați, condus de Irina Anghel-Enescu.
Printre investitori se află și Dan Isai, co-fondator și CEO-ul Salad Box. Alături de el mai sunt Daniel Enescu, un antreprenor specializat în marketing strategic, fondatorul firmei de marketing research Daedalus Consulting – pe care a vândut-o în 2014 către cel mai mare grup de media și cercetare de piață din lume – WPP, Marian Șeitan - care a fondat compania de marketing direct Hit Mail, vândută în 2008 Poștei Franceze, Lucian Todea, fondator al Soft32 și co-fondator al Elrond Network, și Irina Anghel-Enescu, managing director al South Eastern Europe Private Equity and VC Association.
Fondat de Ștefan Szakal, start-up-ul Homefresh le permite utilizatorilor să pregătească diverse feluri de mâncare. Astfel, după plasarea comenzii pe site, Homefresh trimite un coș cu ingredientele necesare plus rețeta, iar clientul trebuie doar să urmeze instrucțiunile.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania livrează momentan în Timișoara și în zonele limitrofe, dar se pregătește pentru extinderea în Arad.
”Anul 2019 începe promițător pentru Homefresh, odată cu atragerea a peste 250.000 USD în “smart-money” din partea unui grup de investitori privați, condus de Irina Anghel-Enescu. Aportul lor financiar vine cu o vastă experiență în domenii strategice, relevante activității noastre. Ne-am asumat o misiune în care credem: reinventarea gătitului acasă. Și în puțin peste un an de la lansare am reușit să câștigăm încrederea și sprijinul unor oameni care înțeleg importanța acestei misiuni și vor să ne ajute să o îndeplinim cu succes”, se arată în comunicatul publicat pe site-ul companiei.
“Infuzia de capital este foarte utilă și binevenită, bineînțeles. Faptul că ea a venit de la acești oameni pe care îi admirăm și respectăm enorm, ne motivează și ne ambiționează și mai mult. Suntem conștienți că asta presupune un volum de muncă amplificat, dar suntem recunoscători, gata de treabă și puși pe fapte mari. Expertiza adusă de acest grup de investitori ne va permite să accelerăm ritmul de creștere al Homefresh. Acum putem să ne extindem eficient la nivel național, să lărgim gama produselor și serviciilor oferite fără să pierdem din calitate și să lucrăm pe optimizarea proceselor logistice și operaționale”, spune co-fondatorul Ștefan Szakal.