Grupul suedez H&M, prezent în România cu magazinele cu același nume, va deschide, în primăvara anului viitor, al doilea magazin pe piața locală sub brandul premium COS, în Băneasa Shopping City. În luna mai a fost deschis primul astfel de magazin, pe Calea Victoriei din București.
Noul magazin va avea o suprafață de 357 metri pătrați.
Comparativ, magazinul de pe Calea Victoriei, amenajat într-o clădire istorică cu două etaje, restaurată, în apropierea hotelului Raddisson, are o suprafață totală de 639 metri pătrați.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Brandul COS a fost lansat în 2007 și, până în prezent, a deschis 174 de magazine în 31 de țări, în locații atent alese, potrivit companiei. În privința categoriei de preț, se situează la nivelul brandului Massimo Dutti al Inditex (care deține și Zara).
Grupul suedez deține în portofoliu șase branduri: H&M, Cos, Monki, Weekday, Cheap Monday și &Other Stories. În România, compania este prezentă, din 2011, cu 45 de magazine H&M, câteva având inclus și departamentul Home.