Retailerul suedez de îmbrăcăminte Hennes&Mauritz (H&M) lucrează zi și noapte să repare daunele provocate reputației sale de o reclamă în care un băiat de culoare purta un hanorac inscripționat cu textul “coolest monkey in the jungle” și a numit un director global pentru diversitate și incluziune, transmite Bloomberg.
După o furtună iscată pe rețelele de socializare și proteste anti-rasiste în Africa de Sud împotriva H&M, retailerul de modă a anunțat că a făcut turul lumii pentru a obține reacții în și în afara H&M, scrie News.ro.
Noul director, Annie Wu, va avea biroul la sediul companiei din Stockholm, iar cel mai recent rol al său în companie a fost de director global pentru relația cu angajații.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Incidentul recent a fost cu totul neintenționat, dar demonstrează în mod clar cât de importantă este responsabilitatea noastră ca brand global”, potrivit unei postări publicate pe pagina de Facebook a H&M.
Compania a exprimat scuze publice pentru reclama respectivă și a retras produsele din magazine.
”Credem cu tărie că rasismul și discriminarea de orice formă, deliberată sau accidentală, sunt pur și simplu inacceptabile”, a anunțat H&M în această săptămână.