H&M elimină utilizarea de puf și pene

H&M elimină utilizarea de puf și pene
scris 5 oct 2024

Retailerul suedez de îmbrăcăminte H&M intenționează să elimine treptat utilizarea de puf și pene în îmbrăcămintea pe care o comercializează, materiale care sunt recoltate de la rațe și gâște și incluse în jachete, perne și alte articole, urmând să le folosească doar dacă au fost reciclate, transmite Reuters.

 "Ne propunem să folosim doar puf și pene din surse reciclate post-consum până la sfârșitul anului 2025", a declarat H&M într-un comunicat, adăugând că în prezent aproximativ 90% din penele din produsele sale sunt reciclate din articolele uzate, arată news.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Șoferii scapă de amenda automată pentru lipsa rovinietei CITEȘTE ȘI Șoferii scapă de amenda automată pentru lipsa rovinietei
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Grupuri care susțin bunăstarea animalelor, precum People for the Ethical Treatment of Animals (PETA), au militat ani de zile pentru ca brandurile de modă și comercianții cu amănuntul să oprească utilizarea pufului, pielii și alte produse de origine animală.

Acțiunile H&M au scăzut luna trecută cu până la 8%, după ce al doilea cel mai mare retailer de modă din lume a ratat previziunea privind profitul operațional și a abandonat ținta pentru marja de câștig.

Retailerul suedez de îmbrăcăminte a raportat că profitul operațional pentru al treilea trimestru fiscal al grupului a fost de 3,51 miliarde de coroane suedeze (345,8 milioane de dolari), comparativ cu 4,74 miliarde de coroane suedeze cu un an în urmă.

Banca Transilvania a împrumutat 700 de milioane de euro de pe piețele internaționale CITEȘTE ȘI Banca Transilvania a împrumutat 700 de milioane de euro de pe piețele internaționale

Analiștii chestionați de LSEG au estimat un profit operațional de 4,93 miliarde, potrivit Reuters.

H&M și-a redus ținta pentru marja de profit pentru 2024, după ce a avertizat anterior despre condiții mai dificile pe piață.

Mișcarea este văzută că va crește presiunea asupra CEO-ului Daniel Ervér, care este în acest rol de doar opt luni.

Ervér s-a angajat ”să creeze valoare imbatabilă pentru clienții noștri și o creștere profitabilă”.

H&M a avut dificultăți să-și sporească profitabilitatea în ultimele luni, din cauza vremii mai reci, costurilor de trai mai ridicate și încetinirii cheltuielilor post-pandemie, care împiedică atât vânzările cu amănuntul de haine de stradă, cât și cele de lux.

Radu Hanga: BVB Arena va arăta că bursa poate ajuta la promovarea companiilor locale CITEȘTE ȘI Radu Hanga: BVB Arena va arăta că bursa poate ajuta la promovarea companiilor locale

Retailerul se confruntă, de asemenea, cu o concurență acerbă din partea proprietarului Zara, Inditex, și a retailerului de fast fashion Shein.

”Factorii externi ne-au afectat veniturile din vânzări și costurile de achiziție mai mult decât ne așteptam. În prezent, estimăm că marja operațională din acest an va fi mai mică de 10%”, a declarat Ervér într-un comunicat.

”Suntem încrezători că planul nostru va contribui la creșterea vânzărilor și a profitabilității”, a adăugat el.

Acțiunile H&M au scăzut în urma informațiilor cu până la 8%, declinul fiind atenuat ulterior la 4,6%, înregistrând printre cele mai slabe performanțe în cadrul indicelui paneuropean Stoxx 600.

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m
haine
actiuni