Grupul de francize de fashion Peeraj, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de modă, cu circa 100 de magazine sub diferite branduri, a intrat pe piața de fast-food, începând să asigure recrutări pentru brandul Condimental al lanțului de restaurante Calif. Profit.ro a anunțat ieri, mult mai înainte pe Profit Insider, că retailerul polonez de încălțăminte CCC a finalizat preluarea Peeraj Brands International SRL, care operează magazinele de pantofi sub marca CCC din România, operațiune anunțată de Profit.ro ca fiind pregătită la finele anului trecut, când a fost semnat un acord neangajant.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
CCC a plătit, în total, 33 de milioane de euro către Peeraj.
Datele relevă că Peeraj a intrat și pe piața de fast-food, începând să recruteze personal pentru brandul Condimental al Calif, restaurant din zona Bucur Obor București.
Grupul Peeraj este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de modă, cu circa 100 de magazine sub diferite branduri. În 2016, compania a avut anul trecut afaceri de 229 milioane lei și un profit net de 8,2 milioane lei, cu un provizion de 7,2 milioane lei.
Peeraj operează o rețea de 54 de magazine sub marca CCC și mai deține în România francizele pentru mai mult de 10 branduri. Printre acestea se numără Pimkie, Swarovski, Geox, Kazar, Piazza Italia și Armani Jeans. Anul trecut, Peeraj și-a completat portofoliul cu brandurile A/X Armani Exchange și Skechers.
CCC este cel mai mare retailer de încățăminte din Europa Centrală.
Lanțul de restaurante Calif a fost lansat în 2010 de antreprenorii locali Radu Tănase, Bogdan Jantea și Alexandru Stoichițoiu,