Grupul City Grill a planificat investiții de 3,5 milioane euro în acest an

Grupul City Grill a planificat investiții de 3,5 milioane euro în acest an
scris 11 iun 2019

Grupul City Grill, unul din cele mai mare grupuri românești de restaurante din România, și-a planificat investiții de 3,5 milioane euro în acest an, a declarat pentru News.ro Daniel Mischie, directorul general al grupului, care precizează că până la finalul anului va fi deschisă o nouă locație.

Grupul City Grill prognozează o creștere de cel puțin 10 procente a cifrei de afaceri, urmând să depășească un nou prag financiar de 42 milioane de euro.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO IKEA înlătură \ CITEȘTE ȘI FOTO IKEA înlătură "misterul" și anunță când deschide magazinul nr 2 din România, cel mai mare din Sud-Estul Europei

"Pentru 2019 sunt bugetate investiții în valoare de 3,5 milioane de euro. La începutul lunii mai am deschis Becker Brau, în urma unei investiții de 800.000 euro. Pentru acest an mai avem în vedere lucrări de amenjare în restaurantele existente, dar și deschideri de noi restaurante, dacă identificăm spații potrivite. Căutăm locuri care au potențial să devină destinații relevante pe harta gastronomică a orașului, sau locații cu istorie, pe care să le readucem în atenția publicului, așa cum am făcut cu Caru’ cu Bere, Pescăruș sau Restaurant Hanu’ lui Manuc", a declarat pentru News.ro Daniel Mischie, directorul general al Grupului City Grill.

Recent, grupul a extins restaurantul Hanu’ lui Manuc și în suprafața fostului Zatara, unde funcționează Hanu’ lui Manuc - prăvălie, o locație cu produse românești 100%.

"De asemenea, continuăm programul de investiții în dezvoltarea resurselor umane, pentru limitarea efectelor deficitului major de personal din HoReCa. Proiectele principale din acest segment sunt Academia City Grill, care pregătește personal acreditat pentru domeniul ospitalității, precum și continuarea proiectului de învățământ dual alături de liceul Mihai Bravu din București, în cadrul căruia sunt implicați 60 elevi din două clase, aflat la al doilea an de funcționare", a adăugat el.

Daniel Mischie precizează că acum caută spații pentru locații noii, în chirie sau preluare de afacere, în București și parteneriate cu locații care pot fi incluse în portofoliul grupului în orașele importante din țară.

"Am deschis deja berăria Becker Brau la începutul anului și avem extinderea de la Zatara- Hanu’ lui Manuc. Am bugetat încă o deschidere pentru acest an, însă momentan nu avem discuții finalizate", a subliniat el.

City Grill vrea să se apropie de 15000 de clienți pe zi.

Vorbind de obiectivele grupului City Grill în 2019, acesta spune că Grupul City Grill prognozează o creștere de cel puțin 10 procente, urmând să depășească un nou prag financiar de 42 milioane de euro.

"Avem ca obiectiv atingerea acestui prag și creșterea constantă a numărului de clienți", a precizat Mischie.

Grupul City Grill a ajuns în 2018 la o cifră de afaceri de 37,7 milioane de euro, înregistrând o creștere de 4 milioane de euro față de anul precedent.

"Ne uităm permanent la performanțele restaurantelor din cadrul Grupului City Grill și facem schimbări pentru eficientizare. Astfel, reorganizarea este o contantă. Evident că încercăm să îmbunătățim fluxurile, să creăm experiențe cât mai interesante pentru clienții noștri, iar pentru acest lucru facem schimbări –mutăm oamenii, redefinim echipele. Schimbarea face parte din antreprenoriat", a mai spus el.

Mischie afirmă totodată că rata de profitabilitate din industria HoReCa este impactată semnificativ de creșterea costurilor cu resursele umane.

Acesta a făcut un portre al clientului străin.

"Procentul clienților străini depinde foarte mult de la brand la brand și de la un tip de restaurant la altul. Restaurantele eveniment atrag un număr mai mare de turiști, iar cele casual, convenience cum le numim noi, un număr mai redus. În locațiile eveniment și cele istorice precum Caru' cu Bere sau Restaurant Hanu' lui Manuc, procentul vizitatorilor străini se situează între 35% și 60%. La cele convenience, ponderea este  sub 35%, cu excepția celor din centrul vechi, unde procentul este mai mare", afirmă el.

Clienții străini nu sunt cu mult diferiți de cei români, spune Mischie.

"Nu au cerințe speciale, în afară de o înclinație către a experimenta preparatele tradiționale românești. Însă își doresc, ca și clienții români, mâncare gustoasă, servicii rapide și de calitate, atenție și corectitudine", adaugă Mischie.

Clienții străini caută bucătăria românească tradițională.

"Sunt entuziasmați de ciorbele românești. Ne întreabă de sarmale, ciolan, gulaș (asociat cu Transilvania), și iubesc papanașii noștri cu brânză dulce și dulceață de vișine. Sunt căutate și apreciate vinurile românești. Programul artistic cu dansuri și cântece românești reprezintă o ancoră care îi atrage”; a mai spus Mischie.

viewscnt
Afla mai multe despre
city grill
daniel mischie